viernes, 30 de enero de 2009

SEQüELES DE LA CAIGUDA...


La caiguda al duatló d'Alpicat em va deixar tocat tota la setmana passada, i no vaig poder entrenar dignament. El cor volia però el meluc no podia, i vaig decidir prendre'm un descanset casi forçat. Vaig sortir a córrer 2 dies a ritme suau, i un altre dia vaig fer 1h 30min de caminata per Balaguer pujant varis cops les escales de Santa Maria i el Sant Crist. La ferida pràcticament ja s'ha cicatritzat, i torno a estar motivat i amb forces per entrenar. Dilluns vaig sortir a córrer 1hora, Dimarts sessió de BTT amb el mestre Mariano amb 65km i arrivant de nit, ahir un altre cop 60 km de BTT, i avui sessió de running per Balaguer.

Aquest Diumenge toca duatló de muntanya a Calaf, on es preveu que el tram de btt sigui dur i guapo. Aquí us deixo una foto de la caiguda una setmana després... Salut i km!

No hay comentarios: