viernes, 13 de febrero de 2009

DUATLÓ DE MUNTANYA DE CALAF




Després de la "dutxada" de fang al duatló de Calaf, vaig estar uns dies per tornar a deixar la bike en perfectes condicions. I si a això li sumem tota la setmana passada de treball, doncs el resultat és inactivitat al blog.


Primer duatló de muntanya en aquest poblet de l'Alta Anoia, també coincidia amb la MASSI duathlon series, i la cosa prometia... Però ves per on, els 2 dies abans va ploure intensament a casi tota Catalunya. Vaig estar pendent del temps en tot moment, i em vaig pensar d'anar-hi, però finalment em vaig decidir, i juntament amb lo Julio i l'Oriol Clop, ens vam mentalitzar en què acabaríem "majos" de fang. A la línia de sortida solsament érem 120 participants, però hi havia força nivell (zamora,freixa,diaz,casals,boneta,etc..). Primer segment a peu de 6km tot per pista i molt ben parit, però trencacames! No em vaig notar fi del tot i vaig arribar a la transició el 40è. Segon segment amb la btt de 15km (van retallar 6km per l'estat dels camins), recuperant algunes posicions i batallant amb el fang pujant i baixant. I finalment, últim sector a peu de 3km per camins,per un camp plè de fang, i passant per un túnel que travessava l'eix transversal! Cursa èpica i dura en la que vaig acabar el 41è classificat, amb mal sabor de boca.

1 comentario:

Unknown dijo...

Com pots dir que vas acabar la cursa amb mal sabor de boca si la tenies plena de fang??? El català correcte és: Vaig acabar la cursa després de menjar-me un estrepà de fang. jajaja.
La setmana que bé treballen però la següent a tope per preparar els duatlons de carretera.
Fins aviat, Julio i Huc.