miércoles, 14 de enero de 2009

ESPERANT EL BON TEMPS..

Com l'imitador d'en Tomas Molina de Polònia diu: "BOIRA,PLUJA,NEU,FRED..." fred i més fred és la sensació que estic tenint aquest hivern, amb la qual em costa molt sortir a entrenar. Estic d'acord amb lo Santi (la gasela), en què hi ha un altre món darrere de la boira de l'interior, i que fa sol a pràcticament tota Catalunya. Ho certifico cada dia que vaig a treballar a Tarraco i encara emprenya més. Però tot i així hi poso cor i entrega i surto a entrenar com sigui, encara que arribi amb el moquet gelat. Deixant de banda la meva indignació amb el clima de Lleida, comentar que la setmana passada no va ser gaire bona pel que fa als entrenaments (2 sortides amb bici de carretera, 47min de running i 1500mts de natació). No sé si era pel fred o perquè tenia setmana de treball de nits, però anava bastant cansat i amb poques ganes d'entrenar. A sobre uns dies em va fer mal el coll... Aquesta setmana m'he recarregat les piles i de moment he sortit a entrenar cada dia, realitzant 50min de running el Dilluns, 1h 15 de bici carretera ahir, i 47min de running amb canvis de ritme, avui. Diumenge toca córrer el duatló d'Alpicat, cursa popular on aquest any es preveu bastant més de nivell que en l'edició passada. Salut i km

1 comentario:

Mariano Ortiz Diego dijo...

No esperis tant el bon temps i fes la crònica de la duatló d'Alpicat catxoo perroxx!!!!!