martes, 20 de enero de 2009

DUATLÓ D'ALPICAT, CASI K.O...


Uns 200 valents ens vam reunir Diumenge, per desafiar el fred i la boira en la 3a edició del duatló d'Alpicat. A la línia de sortida hi havia força coneguts i de molt nivell, com es notava que es repartien calerons! Amb un gest extrany es dóna la sortida, ja que s'havia "esconyat" la pistoleta de fogueig, i em situo al davant amb els "pros" intentant seguir-los. Al cap d'una estona em deixen i agafo un bon ritme amb el qual arribo a la transició el 15è, però a partir d'aquí comença el meu petit calvari...

A la transició estic tota una vida per calçar-me les sabates a causa del fred, i tot emprenyat surto a tope. Després casi em perdo en la boira, i en cap moment agafo el cop de pedal. Els 19Km passen ràpid i ja estic entrant al poble, i es aquí on en un revolt a dretes em rellisca la roda davantera i vaig al terra amb una forta trompada al meluc, juntament amb el tio que portava darrere seguint-me. M'aixeco i em temo el pitjor, però solsament observo una cremada considerable i continuo fins la transició pensant en abandonar. Tot i el dolor em calço les bambes i decideixo acabar amb dignitat, i finalment entro a meta el 22è.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Hola Ave Fenix,
Espero que no sigui res la trompada aquesta i aviat estiguis fotent canya.
Salut

Gerard dijo...

Eps gasela! doncs per sort sol va ser el susto. Ahir vaig provar de córrer una estoneta i vaig aguantar sense molèsties. Tampoc vull forçar ja que encara tinc ferida de la cremada. Ànims a tu també per la recuperació del dit!

Unknown dijo...

potser és una casualitat de la vida però, ave fenix tu ets el de la foto???
Si és així sol et vui donar les gràcies per tirar-me la bici al terra, a la transició. Encara esperò unes paraules de:

Ostres disculpa noi......
Perdo, és que amb les preses.....

però que va!!! sort que havia un home que em va plegar la bici, la jaqueta i nuse que més havia per alli al terra.

Serà pura mala sort que caiguessis??? O potser és que..... ja ho diuen k al final, la vida fica la gent a puesto. Nuse, un altre dia sigues més humil, que no per correr més, s'arriva abans.

Unknown dijo...

On estaves aquest diumenge?
No et vaig veure per cambrils allo va ser semblant la guerra de TROYA perque ten facis una petita idea…
Per cert embarga van confondre amb un pro


Atentamente,
Txemita

Gerard dijo...

Pel Agus aquest que va de covard...
escolta noi, si és així com tú dius, ho sento. Però crec que les coses es diuen a la cara, o a l'acabar la cursa en parlem si fa falta. Escriure així de "ratilla" a toro passat és de niñato. cotinua amb la teva "prepotencia" en contra dels "pros"..