viernes, 2 de enero de 2009

ACABANT L'ANY COM DÉU MANA...

Doncs déunidó el que va donar de sí l'últim dia de l'any! Pel matí ens vam reunir en Mariano, el Marc Casals, Robert Pedrosa, Miquel Llaudet, Pere i Jo, per tal d'acabar bé l'any i fer una sortideta d'unes 4 horetes per l'Urgell i la Segarra. La ruta va ser: La Sentiu-Agramunt-Coscó-Cabanabona-Guissona-St. Guim de la Plana-Concabella-Les Pallargues-Agramunt-Pilar d'Almenara-La Fuliola-Castellserà-Penelles-Bellcaire d'Urgell-Balaguer; Un total de 116km amb un ritme força "alegret".
Per la tarda, per acabar de rematar-ho bé, em presento a la cursa atlètica de la San Silvestre de Lleida, juntament amb el Mariano, el Julio, i altres companys "pedalaires". Cursa de 10km que discorre pels carrers i pel marge del riu Segre, en la que surto al davant, i fins al km 5 em trobo molt bé i vaig situat entre els 20 primers. A partir d'aquí comença a aparéixer el cansament de l'entrenament del matí, i encara que em passi força gent, agafo un ritme el qual em permet entrar a meta amb un temps de 40min 19seg (no està gens malament). Per la nit, festa fins altes hores de la matinada, i el dia 1 stic fet una coca.. encara que sigui tard, BON ANY NOU!!!

1 comentario:

Mariano Ortiz Diego dijo...

Bon any curtit!!!! Vas fer molt bona cursa a la Sant Silvester podrit!!!!A veure si durant aquest 2009 continues amb entrega...!!!