miércoles, 24 de septiembre de 2008

HA ARRIBAT LA CALMA!


Ha parat de ploure i de fer aquest ambient humit (de moment), i per fi he pogut sortir en bicicleta de carretera i fer una bona ruteta, que ja en tenia ganes! la ruta ha estat la seguent: Bellcaire d'Urgell-La Sentiu-Camarasa-St. Llorenç de Montgai-Gerb-Vilanova de la Sal-Les Avellanes-Balaguer, un total de 62Km. Amb aquestes últimes plujes ja es nota prou que ha refrescat l'ambient, menys mal que duia els "manguitos" ja que baixant de Les Avellanes he patit una mica de fred. Estem a la tardor i és el que hi ha, fa una setmana m'estava asfixiant pujant a Vilanova... Bé us deixo amb una imatge de les magnífiques "bambes" (i no sóc de BCN), que m'he comprat i que m'acompanyaran a partir d'ara en els entrenaments. Salut i peles

2 comentarios:

kek dijo...

Hola gerard!!
doncs jo també t'animo a que facis forces cròniques i facis gaudir de les aventures de l'ave fenix!a mi també m'ha costat molt de decidir-me,però al final també me fet un blog!però encara estic una mica encallat!!jajaja! salud

Mariano Ortiz Diego dijo...

Estas amariconat!!! Si ahir feia bonissim!! Per cert...demà anem a fer un entreno de fons amb la bici de carretera ¿t'apuntes?
Au, ja me diras algo via sms...