martes, 23 de septiembre de 2008

EM FA POR L'AIGUA!


Avui m'he llevat i veient el panorama com pintava (aigua als ordis), i que no podia sortir en bicicleta, m'he decidit per anar a la piscina i començar a agafar contacte amb l'aigua (no som gaire amics), ja que aquest any m'he proposat seguir un ritme d'entrenament acceptable d'ara fins al Juny, mes el qual s'hauria de fer el triatló de Balaguer. Aquest any no tinc excusa! He fet 750 mts nedant tranquilament i concentrat, i de moment ha anat prou bé.
Destacar l'entrenament de running complert que vaig fer ahir per la tarda, efectuant 1hora pels camins del secà i Castelló de Farfanya, i la veritat que amb bones sensacions! Aveure si deixa de ploure un xic, almenys demà, per tal de poder entrenar amb bicicleta una estona. I es que a mi diguem que l'aigua em fa una mica de por per sortir en bici, no com a altres curtits Càntabres que ja estan acostumats... eh Mariano!
Ja us mantindré informats, encara que sigueu pocs de moment els que conegueu el blog.

No hay comentarios: