lunes, 22 de diciembre de 2008

DUATLÓ DE MUNTANYA DE PALLEJÀ


Èxit de participació en aquesta duatló, on més de 300 participants ens havíem reunit a la línia de sortida. Feia una mica de fred però almenys hi lluïa el sol, cosa que per les nostres terres ni l'haguessim vist! Sortida a sac, com sempre. Agafo una bona posició al capdavant i em col.loco entre els 30 primers, fins que toca coronar un repetxó asfaltat (bastant pestós i llarg), on agafo el meu ritme i intento dosificar per arribar millor en el moment d'agafar la btt. Arribo a boxes el 60è en un grup nombrós de gent, i agafo la bike amb la intenció d'avançar posicions. A la primera pujada dura en la que un s'ha d'exprémer, noto que el pedal esquerra no m'agafa bé la cala de la sabata, i se m'escapa el peu...casun l'olla!! Intento no posar-me nerviós i vaig fent, pensant en què la transició arribarà aviat. Però es tracta d'un circuit dur i revirat, on el final es fa esperar. Poc després d'avançar-me el Mariano, arribo al poble i em calço les bambes per tal d'afrontar els últims 2,5Km a peu. Es tracta de coronar el repetxó dur del primer sector, i tornar a baixar pel mateix camí. Finalment entro a meta el 49è amb un temps de 1h 48'. Per cert, dia d'estreno de la nova bike amb magnífiques sensacions. Ja us l'ensenyaré, salut i km!

No hay comentarios: